Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

än klappar hjärtat med friska slag

Av a m - 10 juni 2009 17:09

Dessa underbara o lyckliga studenter, klassen om ett år så är vi också där.

Ögonen fylldes med tårar och varje hårstrå på kroppen reste sig när den första klassen på skvadern sprang ut på trappan med glada tjut idag. Vädret var ingen höjdare men det gjorde liksom ingenting. Jag är avis, det är jag. Men samtidigt väldigt lycklig över att jag har min student kvar. Känner mig inte tillräckligt färdig och vuxen än, men om ett år, dååå jävlar!


Blir att kika på studentutgångar 3 dagar i rad nu, själv har jag avslutning på fredag. Skulle i princip kunna säga att jag har sommarlov nu men det är ändå en speciell känsla med skolavslutning.. MITT SISTA SOMMARLOV!


och nu är det exakt en månad kvar till min 18årsdag, inte fyskam det heller! det är ju vissa som har det lite sämre..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a m - 22 maj 2009 16:12

hejsanhoppsan underbaringar! c",) Sommarlovet närmar sig med stormsteg, bara 3 veckor kvar i skolan nu! men jag har lite panik, min mammas chef har lovat mig sommarjobb men han kan inte hitta ett ställe för mig att vara på :o han har ju lovat mig så ...

Av a m - 5 maj 2009 21:10

HAHA vad patetiskt tragiskt vidrigt dålig jag är på att hålla bloggen vid liv det är uselt, give me some motivation people! ...

Av a m - 7 april 2009 12:43

ännu en otroligt härlig MaB lektion avklarad! Nu slutar vi för dagen men sitter kvar på skolan och väntar på att mamma ska sluta så jag kan lifta med henne hem. Ska passa på att göra lite matte, men det slår ju aldrig fel att man skriver blogg ist fö...

Av a m - 6 april 2009 21:33

det är några som haft lite funderingar på mina rubriker. kan ju säga att det är ytterst sällan rubriken har något som helst med texten att göra, väljer bara ut nån skön mening från nån låt som fastnat helt enkelt. Nu kan ni sluta fundera och prova vi...

Av a m - 6 april 2009 21:21

ena dagen är det kanelbullar, andra dagen chokladmuffins. min syster lyckas alltid få mig på fall med sina oemotståndliga delikatesser. hon gör mig lite glad i hjärtat varje gång jag får ett sms där hon meddelar att bakelserna väntar på mig hemma, gr...

Ovido - Quiz & Flashcards