Alla inlägg under juli 2008

Av a m - 2 juli 2008 00:19

Men kolla, andra inlägget på mindre än 24h. Det går framåt, jag säger då det.


Dagen började slappt jag gjorde ingenting alls, väntade på att klockan skulle slå 17.30 då det var träning på gumse. Träningen gick väl bra för den som är intresserade och vill anteckna. Efter träningen tog jag min cykel och trampade 30 meter till svartviks ip där jag mötte sandra, vi var lite smått sugen på att lira lite boll sådär en tisdakväll i början av juli, så vi ringde några sköningar och fotboll blev det kan jag lova! ååh, kul var det!

Nu, några timmar av skönt lir är jag mörbultad och utsvulten, jag tror jag ska dra mig mot soffan och halv kolla lite på shrek3 med victoria och pappa, lär somna där så vi säger väl Go' natt!

 ---



Jag saknar dig och oss, så jävla mycket!

Av a m - 1 juli 2008 16:03

Jani gott folk;

nu var det länge sedan bloggen blev uppdaterad,. Tänkte dra dagarna lite i stora drag nu dårå..


Torsdag: Fotbollsskola som vanligt, mycket bus och lek. "skitkul"..

Efter den gjorde jag inte så mycket, typ sov. Vid 17.00 bar det av till Stöde
 där vi skulle spela match. matchen slutade 2-1 till oss, yey! Efter matchen
visade jag brösten för min tränare. Ja, ni läste rätt ni behöver inte läsa raden igen. Jag orkar inte berätta hur detta gick till ni kan ju försöka filura ut det på eget vis., hmm?!


Fredag: Fotbollsskola även denna dag, för SISTA gången(!!!) hade vattenkrig och grejjer ;) som ni vet så slavade jag och sandra utan betalning på svartviks ip denna vecka, trodde vi. Vi fick nämligen ett kuvär på slutet där det låg en 3dagars biljett till gatufesten i, det är najs! Tack som fan sa jag!

På kvällen vid 16.20 hoppade jag på mittnabotåget som skulle frakta mig 7 mil inåt i landet, till Ljungaverk. Jag var ju som ni vet hos Sabina över helgen vilket var väldigt najs :D:D<3 När jag anlände till stationen i Lv*  blev jag hämtad av sabina simon och görgen. När vi kom till Sabinas röda villa tog vi cyklarna och cyklade runt i princip hela Lv* ;) Sabina försökte även att lära mig spela Ukulele, den kvinnan har tålamod ska ni veta!


Lördag: idag tog vi oss en riktig sightseeing runt om ångekommun, vi besökte bla. getberget, fränsta city men det absolut värsta var ju sveriges geografiska mittpungt, jag säger bara ojojoj vilken känsla! När vi kom hem från utflyckten besökte vi för ovanlighetens skull Ljungalid där det var fotboll :) blev lite besse på att det var brist på hunkar inne på planen, men men nästa gång kanske!


Söndag: Dags för hemfärd, jag passerade återigen sundsvallskommun skylten, nu var jag hemma. Sabina och hennes mamma dumpade av mig i stan där jag skulle vänta på mamma och pappa. På kvällskvisten kom Josse till mig, vi drog upp till svartviks ip där svartvik mötte lucksta, svartvik vann väl men 8-0 om jag inte minns helt fel :) efter matchen kom simon oggy och emil till oss och såg på em-finalen, grattis spanien!

Efter finalen var det tänkt att vi skulle lira lite boll men hälften drog sig ur så en annan gång sa vi och alla for hem till sitt!


Det var min helg i väldigt stora drag, raderade det förra skrivna inlägget som alla lyckas med, det var irriterande och det är en anledning till varför det här inlägget blev så tråkigt och fantasilöst.,

Men ni får ha tålamod gott folk, snart frälser jag.

 Nu ska jag gå och göda upp mig själv sen är det träning, har inga planer för ikväll satte vi kanske ses sen, vem vet


..Bye


(*Ljungaverk)

Ovido - Quiz & Flashcards