Alla inlägg under februari 2009

Av a m - 26 februari 2009 21:19

haha vad kul det är att läsa inläggen jag skrev precis innan jag tog mitt 3 månaders "uppehåll". Meningarna i varje inlägg börjar med nått i den här stilen: "jag lovade ju ett inlägg till, såklart jag inte sviker. dom tiderna är förbi :)" och "nej nu ska jag ta mig i kragen och börja blogga varje dag"

lilla myttarn'  levde iaf upp till namnet!

Av a m - 25 februari 2009 11:54

Nejmen titta vad länge sedan :o

Idag sitter jag hemma och nackar, min hosta och förkylning vill inte ge sig jag blev så illa tvungen utav min far att stanna hemma idag, tråkigt.. ;)

satt och snokade runt lite på bloggar och kom på mig själv att jag har ju faktiskt också en blogg som är lite smått ouppdaterad. fick bara en impuls av att skriva ett inlägg.

vem vet, kanske frälser jag med ett till inlägg snart

Ovido - Quiz & Flashcards