Alla inlägg under maj 2009

Av a m - 22 maj 2009 16:12

hejsanhoppsan underbaringar! c",)

Sommarlovet närmar sig med stormsteg, bara 3 veckor kvar i skolan nu! men jag har lite panik, min mammas chef har lovat mig sommarjobb men han kan inte hitta ett ställe för mig att vara på :o han har ju lovat mig så det läju lösa sig men man ska ju inte vara helt säker. Ekonomin brister verkligen, ett sommarjobb är det enda som kan rädda min sommar!

Annars blir det att snåla på allting för jag SKA åka på yran och SKA ha körkort innan dess, det enda jag begär i sommar ;)

annars då, livet leker, det är långhelg och borde göra en massa skolarbete som hänger på mina axlar.. men tänkte koppla det ur minnet ett tag för ikväll ska jag träffa massa folk som jag gick tillsammans med på nivrena, och vi ska ha en underbar kväll tillsammans!  

Du får ha det toppen denna lååånghelg, det ska jag ha :)

Av a m - 5 maj 2009 21:10

HAHA vad patetiskt tragiskt vidrigt dålig jag är på att hålla bloggen vid liv

det är uselt, give me some motivation people!

Ovido - Quiz & Flashcards