Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

de bara gör biter ihop och håller käften

Av a m - 24 mars 2009 18:48

oj här står det stilla!

Kan ju uppdatera er om att veckan i åre var så nära underbart du kan komma, helt oslagbart och vilken härlig klass! för mer bilder kika förbi på min bdb, amyhrgren


annars då, skolan rullar på sista veckan innan ny period vilket betyder mycket skolarbete. dock bara en filosofilektion kvar, vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta? :)) och nästa vecka kommer äntligen matten tillbaka, får se om hjärnan fortfarande klarar av att tänka. det väntar att se


så mycket mer intressant har jag inte att bjuda på för tillfället, blir att sova hos Sabina imorn och plugga lite religion/samhälle :D:D:D:D

nu blire duschinteluktausch!




 
 
Felix

Felix

25 mars 2009 09:41

Men det är ju soft;O haha:D

http://feffekarlsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a m - 10 juni 2009 17:09

Dessa underbara o lyckliga studenter, klassen om ett år så är vi också där. Ögonen fylldes med tårar och varje hårstrå på kroppen reste sig när den första klassen på skvadern sprang ut på trappan med glada tjut idag. Vädret var ingen höjdare men det...

Av a m - 22 maj 2009 16:12

hejsanhoppsan underbaringar! c",) Sommarlovet närmar sig med stormsteg, bara 3 veckor kvar i skolan nu! men jag har lite panik, min mammas chef har lovat mig sommarjobb men han kan inte hitta ett ställe för mig att vara på :o han har ju lovat mig så ...

Av a m - 5 maj 2009 21:10

HAHA vad patetiskt tragiskt vidrigt dålig jag är på att hålla bloggen vid liv det är uselt, give me some motivation people! ...

Av a m - 7 april 2009 12:43

ännu en otroligt härlig MaB lektion avklarad! Nu slutar vi för dagen men sitter kvar på skolan och väntar på att mamma ska sluta så jag kan lifta med henne hem. Ska passa på att göra lite matte, men det slår ju aldrig fel att man skriver blogg ist fö...

Av a m - 6 april 2009 21:33

det är några som haft lite funderingar på mina rubriker. kan ju säga att det är ytterst sällan rubriken har något som helst med texten att göra, väljer bara ut nån skön mening från nån låt som fastnat helt enkelt. Nu kan ni sluta fundera och prova vi...

Ovido - Quiz & Flashcards