Alla inlägg under november 2008

Av a m - 12 november 2008 22:21

jag lovade ju ett inlägg till, såklart jag inte sviker. dom tiderna är förbi :))


Dagen idag har varit as tråkig, jag skojjar inte

imorn ska jag iaf träna, även om min förkylning vill det eller ej,

blir först löpning med laget sedan gym+simning, sköönt!

dock kanske inte så skönt på fredag men det är sånna smällar man får ta, nu har jag legat på latsidan på tok för länge, måste börja tänka på beachen -09 redan nu nivet, man vill ju inte gömma sig i vassen, som min förra mentor micke nämnde på varje core-pass ifjol (Y)


imorn är det även sovmorgon, börjar kvart över 11 åå vad härligt det ska bli är trött som ett as nu satte ska väl dra mig mot sängen.

men vi ses ju imorn kära vänner :]<3

 natti

Av a m - 12 november 2008 20:16

nej nu ska jag ta mig i kragen och börja blogga varje dag

bara för att du Sabina, är trogen och håller kvar. sånt gillar vi!

 ..och kanske för att jag tycker om min bästaste kamrat så mycket

vill liksom inte göra dig och alla andra bessebesviken, förstår att ni livnär er på min fantastiska blogg!


nu ska jag ut o vandra runt svartvik med min syster, har varit sjuk i snart en vecka så har inte kunnat träna, ångesten står mig upp i helsen just nu. ut o gå, hejohå!

men vi läju höras mer senare,

byeeeee



Av a m - 9 november 2008 16:44

ojdå, har inte skrivit ett enda inlägg sen stan brann tror jag kanske är lika bäst att göra det nu..

även fast det nästan var 3 veckor sedan jag skrev ett inlägg är det själar som kikar in varje dag, det är jag ytterst tacksam över!

ni kanske undrar varför jag inte skrivit på ett tag, det kan ni få fundera på länge för jag vet nämligen inte själv, har väl bara inte haft lust. lat som jag är.

sjuk har jag blivit nu iaf, halsen krånglar, snoret rinner och huvudet dunkar. funderar på att hoppa skolan imorn, men jag vill träffa sabina så det kommer sluta med att jag åker till skolan ändå. nkA yay, sjuk mig!


detvardet, ska kila. får väl se om jag börja blogga nu igen då, vi får väl hoppas

tjiiiiiiiiiing



Ovido - Quiz & Flashcards