Alla inlägg under september 2008

+-0

Av a m - 30 september 2008 22:36

3 poäng, tacktack!

matchen var väl inte den mest roande jag skådat, men med en vinst så är jag nöjd :) ewe och jag vann en chokladkaka även denna match, inte illa.

med tanke på att matchen slutade 3-1 var ju varken jag eller min arbetskamrat kristian närmast resultatet, var ju lika nära.. aja gick man plus-minus-noll iaf :))


övningskörde ju också, jag är en gud bakom ratten nu, motorstoppen är endast ett minne blott 8)))


nej nu blir det sängen, natti


<3




Av a m - 30 september 2008 17:10

Vid morgonfikat hade vi en vild diskussion om varför man inte fick säga negerboll till en chokladboll, kom fram till några andra lösningar på problemet..

svensk boll med invandrar bakgrund

eller kanske chokladboll med negersmak?

 --


nu blir det hockey med ewe o papsi, lär ju vara jag som kör =DDD

har också slagit vad med en på jobbet om resultatet, la en tjuga var

jag tippar 3-2, han 4-1. närmast vinner, hejjahejja!


näe nu stampar pappa i hallen,

 ciao!


Av a m - 29 september 2008 21:44

06.30

vaknade upp i josses föräldrars underbara säng, trött som faan men josse lyckades ändå hålla mig på bra humör, sockertopp :)<3


kallt var det ute, snurrade halsduken runt halsen och lämnade bunsta mot destination njurundahallen. Hade inte så mycket att göra idag, simskolan var inställd så jag tränade 2 pass ist,

när klockan passerade 14.00 begav jag mig till kullen på hemligt uppdrag (ojoj), var där till träningen (17.30), tränade i 45 min sen åkte jag och emma och körde lite bodypump ;) lite trött nu, tanten tog kål på mig


nu sitter jag här

 blir väl att kolla på i ditt ansikte om några minuter :))


imorn väntar hockey med Ewelinus, det var ett tag sedan

ska bli riktigt trevligt faktiskt =DD


baj

Av a m - 28 september 2008 22:46

svartvik vann med 1-0 goodgood, lite besse på att jansson inte spelade som alla sa.. haha =D


kvällen har spenderats med josefine framför tvn :) blir att sova här också, mycket mys! :)

imorn börjar den 3e apu veckan, bara 3 kvar nu :)


natti

Av a m - 28 september 2008 12:22

kvällen i stan var inte den roligaste jag varit med om, lokalfest till lokalfest, men det dög, sällskapet var iaf bra :)<3

jag och josse skildes åt på navet och jag tog kvart över 2 bussen hem, hade sällskap av viktor "svanen" upp från bussen. Vi fick för oss att vi skulle gå till pulkbacken där det var mörkt och kolla på stjärnorna för vi såg dom inte så bra där det fanns gatulysen, så det gjorde vi. riktigt coolt var det faktiskt! ;) dock letade vi ivrigt efter polstjärnan med lyckades inte hitta den,

när jag kom hem slog jag på ett avsnitt av satc och somnade väl runt 4


Idag var det tänkt att jag skulle plugga lite, skriva några rader i apu-dagboken, har inte börjat än men jag hinner väl, kanske..

blir att kolla på fotboll sen, svartvik vs. alnö :)


tjing!

Av a m - 27 september 2008 21:21

Nu drar jag josse o sanna till stan, åker med sandra e tacktack!<3

Haft en as mysig kväll med brudarna, ätit mat, sjungt allsång och bara haft det mys, nu blire party! :)

ciao!

Av a m - 27 september 2008 16:01

En mycket tråkig och händelselös match blev det, slutade 0-0

dock obesegrade i slutspelet, och det är ju inte så pjåkigt :)


Nu blir det till att göra sig iordning, hacka lite grönsaker och åka till josse på lite middagsmys med henne o sanna :) kanske blir lite hockeytittande också, vem vet.


tjingtjong

Av a m - 27 september 2008 10:21

morsning korsning!

Idag väntar sista seriematchen hemma mot alnö, avspark om ca 2,5 h

tänkte vara lite duktig och få i mig en ordentlig frukost, nu när pappa för en gångs skull serverar mig är det inte läge att tacka nej.

ikväll blir det middag med några flickor hos josse, det ska bli mys :)

sen få vi se vad resten av kvällen har att erbjuda,

ni kan ju höra av er;


a.m






Ovido - Quiz & Flashcards